perjantai 11. heinäkuuta 2014

Uudet kujeet vaatii uuden blogin

Heippa taas!

Otsikko ehkä lupaili vähän liikoja. Ei mulla mitään uusia kujeita nyt varsinaisesti ole, mutta vanhan blogin (Boheme Homing) alla kirjoittelu ei jotenkin tuntunut niin kivalta jatkaa, joten päätinpä luoda uutta! :)

Homing- eli kotoilu-"trendi", joka aikoinaan vanhan blogin alkutaipaleella oli suuri osa minunkin elämääni ei sinällään ole minusta mihinkään kadonnut. Samanlainen kotona tuusailija olen edelleen, jollen jopa "pahempi", mutta nyt olen löytänyt elämääni jälleen takaisin sitä samaa hyvää sisältöä, jota minulla on ollut ennen lapsiakin. 
Olen nimittäin jatkanut aiempaa enempi kuntoilemista ja ennen kaikkealöytänyt kuntosalin uudelleen yli kymmenen vuoden tauon jälkeen! Aiempaa enempi olen panostanut myös muihin terveellisemmän elämän valintoihin, mutta mitään "ituhippiä" minusta ei silti ole vielä kehkeytynyt! ;) Siispä tämä blogi on nyt BohemeLiving, sisältäen kaikkea muutakin meidän elämää kuin vain kotona oloa :D.

Mitenkään järkevää tekstiä ja kirjoittelua en tänne lupaa, vaan tuotokset tulkoot edelleen ajatuksen virrasta, tällainen hetkessä eläjä kun olen. Kirjoittelun taustalla tällä hetkellä yön pimeinä hetkinä tässä hiljaisessa kodissa häärii ja ääntä aiheuttaa alla olevan kuvan hurmaavat kesälomalaiset, pikkuhamsterit, jotka ovat meillä hoidossa! (voitte varmaan arvata kuinka kovasti meille toivotaan nyt tällaisia omia!!?)

Tämä olkoot samalla myös ensimäinen "sporttailukuva", joka kuvaa hyvin minua! 
Minä juoksumatolla - kuin hamsteri juoksupyörässä! :D
(ainoastaan kaveri puuttuu)


 Jatketaampas tästä siis huomenna! Jättäkäähän kommenttia ketkä tänne eksytte!

 ~ Saila ~

ps.antakkee anteeksi, oon ihan surkia tämän bloggerin kans - edelleen!! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti